تلاش مضاعف برای حل کردن مشکلات مردم، از وظایف اصلی ما است
توتونچی، در گفت و گویی با استقبال از این طرح دولت در حاشیه سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان ها، اظهار داشت: رویکرد دولت سیزدهم توجه به اقشار مختلف مردم خصوصاً دهکهای کمتر برخوردار است.
وی، ادامه داد: برخی از تقاضاها و درخواست های متقاضیان در مواقعی که ضرورت دارد به ریاست کل سازمان ارجاع و بررسی می شود تا مشکلات موجود رفع شود.
معاون فنی و حقوقی سازمان امور مالیاتی کشور، با بیان اینکه دیدار چهره به چهره مدیران با مردم تاثیر بسزایی در جلب اعتماد عمومی دارد؛ تاکید کرد: اگرچه در اتاق مدیران مالیاتی به روی مردم و ارباب رجوع همواره باز است ولی میزهای خدمت هم فرصت مناسبی برای تقویت این ارتباط با مردم است.
توتونچی، ادامه داد: بر اساس تدابیری که اندیشیده شده است مودیان محترم میتوانند مرحله به مرحله نحوه رسیدگی و بررسی درخواستهای خود را پیگیری کنند و موارد به آنها گزارش داده میشود و نتیجه نهایی شامل اقدامات پایانی به متقاضیان اعلام میشود.
وی، در پایان افزود: نظام مالیاتی به سمت هوشمندسازی در حال حرکت است و نتایج آن در وصول عادلانه و واقعی مالیات ها مشهود خواهد بود.
میزهای خدمت ۳۰ دستگاه اجرایی در آستانه سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به آذربایجانشرقی در ادارات کل این استان برپا شده و آماده خدمات دهی به مردم و وصول دغدغه ها و مشکلات آنها هستند.
نوع: